Skupina 2


24. Poslední kroužek 2019/20 (16.6) 

  • Atari hry

  1. https://repl.it/
  2. Hra pálka v pygam
    1. Šablona hry pálka https://repl.it/@MartinMikala/pygame1tmp

22. Programování her III (2.6.2020)
  1. pygame
    1. Documentation
    2. pygema na repl.it
    3. pygame tutorial - králik a tchoři
      1. game1 pro forknutí


21. Programování her II (26.5.2020)
  1. Jednoduché hry v blocky
    1. https://arcade.makecode.com/ 


20. Elektronika (19.5.2020)

  1.  Zkusíme zprovoznit Filipův Tesla transformátor


19. Programování her (12.5.2020)
  1. Jednoduché hry v blocky
    1. https://arcade.makecode.com/ 
    2. miklikova pizza 
18. Rekapitulace bitGame a něco o robotech. (3.3.2020)

17. Robotika 2 (25.2.2020)

  • Teorie
    • Robotova čidla
      • Čára
      • Vzdálenost (ultrasonic)
      • Světlo
      • Otáčení
  • Praxe
    • bitGame 21R6


16. Nové stavebnice k pájení a bitGame (11.2.2020)

15. Nové úkoly do bitGame s robotem Meet Edison (4.2.2020)

14. Nové úkoly do bitGame s robotem Meet Edison (28.1.2020)


13. Podmínky ve Wiringu (C/C++) na Arduinu ( 21.1.2020)
  1. Teorie
    1. Wiring
      1. Podmínky a řízení běhu
        1. if ? else ?
        2. while ?
        3. do ... while ?
        4. switch … case
  2. Praxe
    1. bitGame



12. Zapojování v nepájivém poli (14.1.2020)
  1. Součástky
    1.  zdroj
    2.  odpor, kondenzátor, dioda
    3.  tranzistor, IO
  2.  Postup zapojování

11. Úvod do Pythonu 2 (7.1.2020)
  1. Teorie
    1. Python interaktivně - trinke.io konzole
      1. matematika
      2. vyhodnocení
        1. logika
      3. print
      4. proměnné
      5. ...
         
 
10. Roboti Edison a mBot (17.12.2019)
  • Teorie
    • Výukoví roboti
      • Meet Edison
      • mBot
      • a další
    • Programování
      • Barkódy, Bloky, Python, Arduino a ....
  • Praxe
    • Ediso a barkódy
    • mBlock v bludišti

9. Dokončení stromečků a bitGame (10.12.2019)



8. Lehký úvod do Pythonu (3.12.2019)
  1. Teorie
    1. Python 2 nebo 3
    2. kód a interpret jazyka
    3. konzole nebo IDE
      1. online Python
        1. repl.it 
        2. trinke.io
    4. Základní příkazy a syntaxe
  2. Prakticky
    1. Úprava funkce v Pythonu
      1. kód programu
      2. Vyzkoušej spustit program v Python konzoli a pak ho uprav, aby počítal obvod a obsah kruhu. Vzorce jsou pro obvod O=2πr (2*3.14*r) a pro obsah S=πr² (3.14*r*r).



7. Pájení (26.11.2019)
  1. Stavebnice - stromeček

6. Tranzistory (12.112019)
  1.  Elektronika
    1. Tranzistor
      1. Bipolární
        1. PNP
        2. NPN
      2. Unipolární
        1. N gate
        2. P gate
    2. Zapojení
      1. Spínač
      2. Zesilovač
  2.  bitGame

5. bitGame (29.10 a 5.11.2019)
  1.  Arduino
    1. Tlačítko
      1. pullup - pulldown
      2. Proč je u tlačítka rezistor?
  2.  bitGame

4. bitGame (22.10.2019)
  1.  bitGame
    1. dokument
      1. cíl
      2. zadání
      3. úkoly
      4. schéma
      5. pomoc


3. Arduino - Wiring A21(15.10.2019)
  1. Wiring - programovací jazyk
    1. proměnné
      1. globální
      2. lokální
    2. funkce
      1. setup()
      2. loop()
      3. pinMode()
      4. digitalWrite()


2.  Elektronika - měření (1.10.2019)
  1. Měření
    1. Napětí
    2. Proud
    3. Odpor
  2.  bitGame


1. Arduino - opakování základu A20 (24.9.2019)
  1. Inventůra krabiček
  2. Opáčko základu Arduina
    1. Nano - pinout(vývody)
    2. Arduino IDE
    3. Připojení
    4. Příklady

0.Zahájení 17.9.2019 16-18:00
  1. Prezentace
    1. Představení se
    2. Rozdělení do skupin, docházka a organizace
    3. Poučení o bezpečnosti
    4. Představení vybavení
    5. Prezentace osnov, bitGame

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, co nejdříve ho zkontroluji a schválím. Pokud se nechcete přihlásit, vyberte - Komentovat jako: Anonymní