Skupina 1


Poslední kroužek 2019/20 (16.6)

  • Atari hry

P11. Programování her II (9.6.2020)
  1. Jednoduché hry v blocky
    1. https://arcade.makecode.com/

P10. Programování her (2.6.2020)
  1. Jednoduché hry v blocky
    1. https://arcade.makecode.com/ 
    2. miklikova pizza

E12. Elektronická kostka (26.5.2020)

  1.  Sestavení stavebnice elektronické hrací kostky III


E11. Elektronická kostka (19.5.2020)

  1.  Sestavení stavebnice elektronické hrací kostky II


E10. Elektronická kostka (12.5.2020)

  1.  Sestavení stavebnice elektronické hrací kostky

P9. Akce a reakce (Programování 3.3.2020)

  1. Teorie
    1. Akce a reakce
    2. Přerušení
  2. Praxe
    1. code.org - bitGame L1
    2. code.org - bitGame L2
      1. Kurz3 - Lekce 15 -Odraz
      2. Kurz3 - Lekce 16 -Hravá laboratoř: vytvoř příběh
      3. Kurz3 - Lekce 17 -Play Lab: vytvoření hry


E9. Zapojení s polovodiči (Elektronika 25.5.2020)

P8. Podmíněný cyklus  (Programování 18.2.2020)

  1. Teorie
    1. cyklus dokud - while
    2.  Ladění / debuging
  2. Praxe
    1. code.org - bitGame L1
    2. code.org - bitGame L2
      1. Kurz3 - Lekce 12 - While cykly
      2. Kurz3 - Lekce 14 - Ladění


E8. Zdroje a stavebnice (Elektronika 11.2.2020)

  1. Teorie
    1. Zdroje
    2. Stavebnice
  2. A stavebnice
    1. Boffin
    2. Voltík


P7. Scratch  (Programování 4.2.2020)

  1. Teorie
    1. Co umí Scratch
      1. dovednosti
        1. Kostýmy
        2. Scénáře 
        3. Zvuky
    2. Praxe
      1. Sratch 3
        1. Začináme


E7. Blikač s tranzistory (Elektronika 28.1.2020)

  1. Teorie
    1. blikač - astabilní klopný obvod
  2. Praxe
    1. Stavebnice blikače
      1. https://www.ebay.com/itm/DIY-Kit-5MM-LED-Simple-Flash-Light-Simple-flash-Circuit-Production-Suite-lot-/362161211807


P6. Podmínky  (Programování 21.1.2020)
  1. Teorie
    1. Porovnání - <, >, ==, !=,(<>), AND (a), OR (nebo)
    2. Podmínky
      1. rozcestník když - If
      2. jinak - else, else if
      3. cyklus dokud - while
      4. mnoho cest - switch
    3. Praxe
      1. code.org - bitGame L1
        1. Kurz3 - Lekce 7 - Včela: Podmínky
        2. Kurz3 - Lekce 8 - Bludiště: Podmínky
      1. code.org - bitGame L2

E6. Součástky (Elektronika 14.1.2020)

  1. Teorie
    1. Součástky
      1. Pasivní - Rezistor (odpor) , Kondenzátor, Cívka, Dioda
      2. Aktivní
        1. Jednoduché - Tranzistor, Tyristor, Triak
        2. Integrované obvody
          1. Analogové - operační zesilovače, filtry, ...
          2. Digitální - logické obvody, procesory, ...
  2. Praxe
    1. Elektronické stavebnice


P5. Podprogramy podruhé (P4) (Programování 7.1.2020)

  1. Teorie
    1. Jak použít podprogram
      1. Ukázka ve Scratchi
  2. Praxe
    1. code.org
      1. Kurz3 - Lekce 5 - Malíř: Funkce
      2. Kurz3 - Lekce 6 - Včela: Funkce
    2. code.org - bitGame L2
  3. Kdo má hotovo
    1. Minecraft: Voyage Aquatic
    2. nebo si zkus Scratche
    3. či koukni na projekty v Scratchi

R1. Roboti Edison a mBot (17.12.2019)
  • Teorie
    • Výukoví roboti
      • Meet Edison
      • mBot
      • a další
    • Programování
      • Barkódy, Bloky, Python, Arduino a ....
  • Praxe
    • Ediso a barkódy
    • mBlock v bludišti
E4. Polovodiče (Elektronika 10.12.2019)

  1. Teorie
    1. Polovodiče
    2. Dioda
    3. Tranzistor
  2. Praxe 
    1. Zapojení


P4. Podprogramy (P5) (Programování 3.12.2019)

  1. Teorie
    1. Funkce
    2. Podprogram
    3. Metoda
  2. Praxe
    1. code.org
    2. Pokročilí
      1. Uprava funkce v pythonu
        1. kód programu
        2. Vyzkoušej spustit program v python konzoli a pak ho uprav, aby počítal obvod a obsah kruhu. Vzorce jsou pro obvod O=2πr (2*3.14*r) a pro obsah S=πr² (3.14*r*r).


E5 Pájení součástek (26.11.2019)

  1. Teorie
    1. Plošné spoje
  2. Praxe 
    1. Pájení součástek


P3. Čísla, příkazy, cyckly (Programování 12.11.2019)

    Teorie
        Číselné soustavy
        Příkazy
        Cykly (Smyčky)
    Praxe
        code.org
            Kurz3 - Lekce 2 - Zombie bludiště


E3. Základní zapojení (Elektronika 5.11.2019)

  1. Teorie
    1. Sériově = za sebou
    2. Paralelně = vedle sebe
    3. Napětí U (V volt)
    4. Proud I (A amper)
  2. Praxe
    1. Zapojení
    2. 12E2LED, rezistory a tlačítka seriově112E2
      13E3LED, rezstory a tlačítka paralelně113E3
       

P2. Bloky - Star Wars 1 (Programování 29.10.2019)
  1. Teorie
    1. Historie
      1. Karel, Logo, ...
    2. Jazyky bloků
      1. Scratch, Blocky, .... 
      2. Blocky-games
  2. Praxe
    1. code.org
      1. Hvězdné války
      2. bitGame - L1


E2. Pájení mřížky (Elektronika 22.10.2019)

  1. Teorie
    1. Bezpečnost!!! - pálí
    2. Pájedlo
      1. Trafo “pájka” pájedlo
      2. Odporové pájedlo
    3. Pájka (cín)
    4. Tavidlo (kalafuna)
    5. Odsávačka, licna, ...
  2. Praxe
    1. Odizolování vodiče
    2. Pájení


P1. Algoritmus (Programování 15.10.2019)

  1. Teorie
    1. Algoritmus
    2. recept
    3. robot na pizzu
    4. omáčka 
    5. video - Nezkreslená věda - Algoritmy
  2. Praxe
    1. Lightbot
      1.  Play
    2.  Kdo má hotovo pokračuje na spritebox
      1.  pokud pojede pomalu tak http://www.zahraj.cz/online-hra/sprite-box/
    3.  Další hry
      1. Trochu jiný lightbot - http://mypuzzle.org/light-bot
      2. Robotančík - https://www.umimeprogramovat.cz/robotanik-trenink/1
      3. Rabbids coding - https://register.ubisoft.com/rabbids-coding/en-GB

E1. Elektrický obvod (Elektronika) 1.10.2019

  1. Teorie
    1. Zdroj
    2. Spotřebič
    3. Spínač
    4. Vodič
    5. Základní elektrický obvod
      1. Zkrat
  2.  Praxe
    1. Zapojení základního obvodu

0.Zahájení 17.9.2019 16-18:00
  1. Prezentace
    1. Představení se
    2. Rozdělení do skupin, docházka a organizace
    3. Poučení o bezpečnosti
    4. Představení vybavení
    5. Prezentace osnov, bitGame

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, co nejdříve ho zkontroluji a schválím. Pokud se nechcete přihlásit, vyberte - Komentovat jako: Anonymní